trippeltopp Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 ..om hun narkomane og moren hennes..... Jeg blir helt stum av beunding - tenk å stille så til de grader opp for barnet sitt!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Finnes utrolig mange slike mammaer og pappaer i de norske hjem. Sterkt å se..... Hatt det veldig nært seøv og vet godt hva dette gjør med en familie.
trippeltopp Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Det gjør det nok - og jobben hver og en av dem gjør, er beundringsverdig! Det tydeliggjør VELDIG det ansvaret en påtar seg når man setter et barn til verden... Man tenker typisk at man selvfølgelig vil ta vare på barnet til det er voksent nok til å ta vare på seg selv - men tenker lite på at ting som dette kan skje med nettopp ens eget barn, og hva da? Igjen - beundringsverdig! Det er mange hverdagshelter der ute...
Cat.68 Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Det som er trist er at alt for mange foreldre sliter seg selve ut fordi de til stadighet stanger veggen i tunggrodd byråkrati og fordommer fra de som tilsynelatende skal være der for å hjelpe. All æra til de som orker å holde ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå