Trollmor m/ trolljente Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 waaaah sier jeg bare. Hvor vondt er det å vokse? Gjøre selv eller salong?
Libido- Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 voks på salong =) Synes ikke det er vondt i det heletatt.
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Må være bedre å vokse enn å nappe ett og ett?? Jeg napper jeg assa, men herreguuuuuuuuuuuuuuuuud så kjedelig.. kanskje begynne å vokse gitt... hørtes fort gjort ut:)
Libido- Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 jeg gidder ikke nappe et hårstrå etter at de begynte med voks på spa'et her. Er så kjekt! Så får det med alle dun hårene også =D
Trollmor m/ trolljente Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Hvor mye betaler du for det da? Og hvor ofte gjør du det?
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ja de jævla bittesmå dunhårene er jo omtrent unulig å ta med pinsett.. Kommer nok til å gjøre det hjemme jeg da... hehe kanskje... De vokser bare under ikke sant..? veit noen tar de hårene over å hvis du skjønner..
Libido- Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 hver lønningsdag, altså 1 gang i mnd. hmm.. jeg farger vippene samtidig.. 320 kroner til sammen tror jeg.
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Skulle likt å se bilde av deg:) har du lyse øyenvipper eller? Jeg har det og det er kjipt å måtte bråsminke seg bare for å gå ut av døra.. hehe... eller levere snuppa i bhg... Ser så trøtt ut med lyse øyenvipper. Har prøvd å farge de hjemme men blir ikke helt optimalt syns jeg.. haha.. øyenbryna blir bra da:)
Trollmor m/ trolljente Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2009 Da skal jeg prøve meg på voksing *skummelt!* =) Hvis noen damer vet en bra plass i oslo øst/sørøst så rop ut
MissAntrop Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 Jeg vokser selv og det fungerer supert! Kjøper voks fra ett eller annet spesielt merke på Vita, beregnet for øyenbryn. Superlettvint!
Libido- Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 de er helt hvite =( Og tror heldigvis det ikke finnes et bilde av meg uten farge og eller sminke ;-) Du får prøve å farge hos sminkør, er noe helt annet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå