Gå til innhold

lille M + st.hans gutten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og velkommen inn hit =))

 

Håper du slenger deg med i dansen og har det like gøy som vi har.

Her er det rom for alt og alle =)))

Om det er alvorlig vi diskuterer eller bare tullball.Man har det ikke mer gøy enn man lager selv.

 

 

Så kom igjen,bli med !!!

 

 

=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit:-)

 

Her er det latter i bøtter og spann. Og alvor når man trenger det!

 

Og som MidnightSun sier, man får jo ikke mer moro enn man lager selv:-)

Skrevet

Det var jo veldig hyggelig å bli ønsket velkommen inn hit da! Nå er jeg ikke over 35 da, men snart 34 så jeg henger med i dansen jeg!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Alder ingen hindring=))

Her tørr vi la barnet i oss komme frem.he he

 

Koselig at du danser med =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...