Malin G. Spann Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har skrevet flere innlegg den siste tiden om sønnen min på 8,5 mnd som har balt med hard avføring, magesmerter, oppkast, vert slapp og ekstremt grinete. Og om alle legebesøkene vi har hatt siden før jul der ingen har villet ta oss på alvor å gjøre noe med problemet. Vi har vert på barneklinikken på Haukeland og tatt masse prøver da legene tror han har cøliaki. Etter den siste prøven var tatt begynte vi på glutenfri kost. Skal si jeg merker stor forskjell! Før var det grining fra morgen til kveld, mens de siste dagene han han blomstret opp som en sol. Han smiler og ler dagen lang mens han ligge på gulvet alene og leker. Det har han ikkje gjort på mange mnd. Det er så utrolig deilig å se han slik. Endelig har han det godt. Akk. Måtte bare få det ut, denne følelsen kan ikke beskrives med ord. Det er bare helt fantastisk å være mamma til min nydelige lille gutt!
It's all about me Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Så bra ) Og da er det igrunn ikke mye tvil lenger, må bare få diagnosen på papiret så dere kan kreve penger, he he.
It's all about me Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ja rundt det i mnd, kommer godt med. Men det dobbles nesten når han blir 4.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Så BRA! Det må være en lettelse for dere! Kos dere masse! :-)
Malin G. Spann Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2009 Men du Frokost. Var det soyaolje eller soyasaus du lurte på hvilke som var glutenfri? Leste noe jeg fikk fra sykehuset her nemlig. Der sto det noe om en glutenfri soyasus.
It's all about me Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Det var soyasaus. Finnes vist bare en som er glutenfri.
Malin G. Spann Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2009 Ok. Da er det min tur til å hjelpe deg. Her i det ene skrivet jeg har fått fra sykehuset står det at La Choy soyasaus er glutenfri.
It's all about me Skrevet 16. februar 2009 #12 Skrevet 16. februar 2009 Takk takk, da skal jeg se etter den. Litt lettere når jeg har et navn framfor å lese bakpå hver eneste flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå