Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Mitt sosiale liv hemmes av mitt eget selvbilde,det høres kansje teit ut,men jeg føler meg for stygg til å være ute blandt venniner.Har hatt det sånn lenge,men nå har det blitt mye værre,etter jeg har gått gravid å sånn.Jeg er ikke tykk,men har en dvæsk kropp,mye strekkmerker.Og ansiktet mitt ser livløst ut..Føler meg aldri fresh,ingen klær som passer. Grunnen til at jeg ikke orker å være ute blandt vennniner er at jeg blir så deprimert når jeg ser hvor flotte å freshe de ser,jeg skåner rett og slett meg selv for å bli deprimert.Å da er det snakk om stor deprisjon. Jeg blir heller hjemme,går i store klær for å slippe å se kroppsformen min i speilet.Har aldri god følese inni meg etter å ha vært sammen venniner,selv om de aldri er så hyggelig..Men,jeg klarer ikke å kose meg.Finner alltid på unskyldninger for å slippe å møte de. Føler at livet mitt er ødelagt pga det her.Sitter hjemme dag inn og dag ut.Har heldigvis familien og samboeren jeg tilbringer mye tid sammens med..Jeg trenger virkelig hjelp,jeg vet det selv!Lider av å ha så utrolig dårlig selvtillit..Og har heller ikke no sunt forhold til mat.Har ikke anorexi el. Bulimi,men tenker hele tiden på det jeg spiser og får dårlig samvittighet..Før jeg ble gravid hadde jeg en grei nok kropp,men var veldig misfornøyd da også,men ikke i så stor grad som nå..Nå er det så ille at jeg MÅ ha hjelp!!Tenker på det her hele tiden..Jeg er ikke en sjenert person,å liker å treffe mennesker,men klarer ikke når jeg har dårlige tanker om meg selv..Kan noen være så snill å gi meg noen gode råd??
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 ring lege å få h*n til å henvise deg til psykolog. ellers så må du begynne å ut å gå (på kveldstid kansje?) få deg en ny frisyre? smink deg litt? nye klær? utolig hvor lite som skal til enkelte ganger for å føle seg bedre! men for all del, SLUTT å snakk dritt om deg selv!!! prøv alt du klarer å fokuser på det positive i livet ditt!! du kommer ingen vei med negativitet. har vært der selv!! lykke til da:))) du klarer dette vet du:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå