Gå til innhold

Hvor lang behandlingstid bruker NAV på sykepenger nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte inn 5 februar, men har ikke hørt noe ennå. Leser jo i avisen at de bruker ekstra lang tid på dagpenger nå, er det like lang behandlingstid på sykepenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ikke være så lang tid egentlig.. men har du sjekka om arbeidsgiver har sendt inn det skjemaet som heter inntekt og skatteopplysninger?

jeg gikk nesten 2 mnd uten sykepenger fordi NAV sa at arbeidsgiver ikke hadde sent inn det skjemaet men så viste det seg at det var NAV som ikke hadde sent det til arbeidsgiver.. de tuller mye med papirer osv..

Skrevet

Takk. All dokumentasjon er levert. Da får jeg bare avvente litt og heller ta en tlf om jeg ikke har hørt noe innen mars.

Det er vel utbetaling av sykepenger i slutten av februar tipper jeg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Har gått 2 mnd her, og nav har enda ikke registrert inntektsopplysninger selv om arb.giver har sendt dem 5 ganger... skal være 2 ukers behandlingstid på inntektsopplysningene, men er ikke det her ihvertfall.

Skrevet

Oi, 2 mnd? Det er lenge! Stakkars deg, håper virkelig de rasker på litt snart for din skyld.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Ja, det er skikkelig irriterende. Heldigvis er jeg student og får stipend, pluss at vi jo har mannen sin inntekt, så klarer oss greit uten de pengene, men det er irriterende uansett. Jaja, blir jo en form for sparing da, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...