Gå til innhold

kanskje ett pussig sp.mål

Anbefalte innlegg

Skrevet

men lurer alikevel:)

noen som vet om dr.greves intimsåpe kan ødelegge el.slim??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke det, for den bruker jeg;) hehe. Nei, så lenge du ikke vasker deg inni tissen, så ødelegger du ikke noe:)

Skrevet

Hehe...lov å spør om alt her inne! :D

Men dr.greve ødelegge garantert ikkje el-slim. Det komme jo lenger innen ifra! Så fordi om en kanskje vaske vekk det som "vise" så e der fremdeles masse igjen oppi der...og det e jo der soldatene te gubben ska starte ferden! :)

Skrevet

made in bed:)

grunnen til at jeg spurte er fordi jeg vasker meg inni tissen:):)

går grundig til verks...kommer såpebobler i rommet når vi har sex hahaha!!:)

Skrevet

vaske du deg sånn...oppi oppi?!?!?

Skrevet

Haha.. såpebobler! men du.. det er ikke bra å vaske seg oppi tissen, for da ødelegger du el-slimet gg den naturlige floraen som er viktig for å bli gravid.

Nå er jeg bare for meg såpebobler..hahaaha

Skrevet

HEHE:)ja man er jo renslig liksom:):) er jo ikke sånn at jeg trøkker hele flasken oppi men eg e innom med litt såpe for å si det sånn:)...må jo få gjort rent der også?men skyller godt da!! kanskje litt masse hehe;) har litt sånn basill angst..dere skulle sett meg på toalettene i syden hahahaha:):)

Skrevet

og en annen ting!hehe:) hvorfor reklamerer dr.greve for lav ph tilpasset miljøet oppi der hvis såpen ikke skal inn der??eg bare spør liksom hehehe:)

Skrevet

Jeg tror nok det er veldig viktig å ikke vaske seg for mye- vertfall ikke med såpe. Jeg var veldig veldog overrenslig en stund, og jeg har sliti med fuktiheten. Så jeg måtte faktisk starte på Replens ( egentlig damer godt over 40 som må ha det...) for å få tilbake den naturlige fuktigheten. Dette skal nevnes kom også av overdreven bruk av tampoenger. Sov med det om natta vettu. DET har jeg sluttet med....

Selv om det er litt "ekkelt" så bør man ikke vaske seg for mye i den fruktbare uka. Bakteriene som er i underlivet er bra og slimhinnene blir ikke påvirket.

Leste ett sted at jenter IKKE må onanere med dusjhodet, fordi det ødla fuktigeheten der nede.... Og det vil vell si at man ikke bør "spyle" seg selv der nede så ofte....Men Dr. Greve har jo tilpasset sin ph verdi, men det hjelper lite om man spyler mye vann etterpå. Såpe skal man ikke ha oppi skjeden. Men regner ikke med at det var der oppi du vasket deg:) hehe.

Skrevet

hei:)

jeg har ALDRI slitt med fuktigheten for å si det sånn men jo,mente dr greve oppi der!:) om man ikke skal "spyle" seg og ikke bruke såpe oppi der hva da??men det virker logisk det du sier ang den fruktbare perioden....kanskje det henger sammen med at jeg var tom for dr,greve akkurat da at jeg faktisk for første gang(helt sant)fant el slim?? jammen lærte jeg ikke noe nytt idag ogsp:):)

Skrevet

Husker det var det første vi lærte under seksualundervisninga på skolen.. At jenter ikke skal vaske seg oppi skjeden. Er nok derfor du for første gang oppdaget el-slim ja;) Det holder å vaske seg overalt ellers nedi der..haha ;);) Såpe og vann ødelegger dessverre for el-slimet, og da kommer ikke svømmerne frem. Ikke noe mer såpebobler på deg nå!! hihihihi:)

Skrevet

heei:) så bare vaske utenpå??og "utboksen"?:) eg ler meg ihjel!! 250 år og vet ikke hvordan jeg skal vaske meg hehehehe...djeeses;)kanskje det går bedre nå da som jeg skal slutte å "vaske" meg hihihihi:) blærk;)

Skrevet

Hahahahha.. Må le litt av beskrivelsen. Vi lærte at vi kunne vaske hele understellet, men ikke oppi eksosrøret! Hahaha

Jeg putter ikke fingre, vann eller såpe inn i hullet. Bare på utsiden;)

Du skal se at du sitter med stooor mage om 9 mnd nå snuppa;)

Skrevet

eksosrøret:):) hmmmm...kanskje ikke så dumt a jeg spurte om dette pussige sp målet likevel;) men klarer enda ikke tenke på at jeg ikke skal få vaske hullet mitt mere snufs:( da må jeg faktisk spørre om noe annet pussig:) altså jeg syns liksom det blir lite friksjon når vi har sex og det fremdeles tyter ut "gammal morro" altså sæd fra forrige gang;) akkurta som det blitt FOR glatt??den der var kanskje litt ekkel hihi:)

klamrer meg til håpet om stooor mage veldig snart men skla nok litt mer til enn en mindre såpe i dusjen;);)

Skrevet

Ingenting er for ekkelt for meg snuppa!! haha

Det må føles såå rart for deg å plutselig ikke vaske oppi der..haha. Jeg hadde følt meg skitten sikkert. Er pussig når man skal slutte med en slik vane.. Men floraen oppi der renser selv slik at det er rent. Og med mindre man har en kjønnssykdom osv, så lukter det ikke noe heller ;) Hvertfall ikke av min kråke! haha:):)

Jeg sliter litt med akkurat det du sier... at det kan bli for glatt. Spesielt rundt el-tider. Da har jeg el-slim OG sæd inni der!! Så vi snur meg rundt og han tar meg fra siden innimellom..haha. Da blir det enda trangere. I tillegg er jo tappen høyere opp under el, noe som også fører til bedre plass nedi der... haha. Men det går seg til hver gang;);)

Skrevet

men det e bra!! :) ekkelt er kommet for å bli hihihi;);)

det du sier om tappen.... kommer den lengre ned ETTER el?fikk plutselig vondt oppi der når duden min satt inn nådestøtet dagen el...?? er ikke så inne på det der tappetafse bestyret;) tydeligvis mye jeg ikke var helt inne på hahaha:) joda... med litt akrobatikk så blir det trangt men er jo vant med denne grasalt grundige musevasken;) så sikkert bare derfor jeg tenker på glatt føre;)men har lagt merke til det hvis vi har sex på kvelden også på morgenen igjen der det da er gammel morro pluss våt mus!!

plask plask plask hehehe:) får ikke håpe du høres ut som en kråke når dere har dere da!hihihihihi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...