Mammatrollet - februar baby. Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg fikk tilbake mensen i januar for første gang etter fødsel . Hadde s bare en gang og det var veldig seint, så el skulle vel egentlig være forbi. Var bare en uke til mens dagen. Går veldig skjelden over tiden vanligvis. Er nå fem dager over mens dagen, tok en CB test i dag og den var veldig svak strek på. hva tror dere?
lovelyme Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 vent en dag eller to og ta en ny.. men i utgangspunktet så sier man jo at en positiv test er en positiv test..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Ja,strek er strek...Hvor lenge siden er det du fødte? Ang forsinket mens så er den jo ikke helt regelmessig når den kommer tilbake alltid. Den trenger gjerne litt tid på å finne rytmen sin... Om det ikke er lenge siden du fødte,så kan det jo evt være hcgen fra da som gir utslag....Men jo, har en magefeeling på at du er på tjukka igjen Blir det to tette da?
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2009 Tok en ny test i dag og den var lik den i går. Fødte i april. Alldri hatt uregelmessig mens. Alltid 28 dager mellom.
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Ta bilde av testen! hehe... Tror du er gravid jeg...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Tror du er gravid igjen jeg =)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Da kan jeg bare si velkommen inn igjen April er jo kjempelengesiden... Du er på tjukka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå