Gå til innhold

Klexane-/fragmindamer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et litt teit spørsmål, man lurer jo på så mangt når man bare er 6 uker på vei med nr 1 ;)

Har satt daglig sprøyte i magefettet (bra det for en gangs skyld kommer til nytte!) i ei uke nå. Og det jeg lurer på er: Hvordan i huleste får man satt de sprøytene når magen er litt mindre myk og medgjørlig, om noen måneders tid? Er jo ikke akkurat deilig å stikke nå heller. Men verdt det!

Noen erfarne med svar til grønnskolling? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i 2 sv.skapet med fregmin.. ikke gøy men verdt det..

du kan sette de i lårene også, der det er fett, men det syns jeg er enda vondere. ( det var jo ett godt råd :-) ... )

men det går bra å sette de i magen senere å, selvom huden er stram. det er fortsatt et tykt fettlag mellom sa legen til meg, og er ikke farlig. ellers kan du be mann eller noen andre sette den i "love handles'ene" hvis du har noen. eller gjøre det selv, men det blir av erfaring veldig vanskelig etterhvert.

ellers tar jeg det annhver dag på annhver side. det dumme er at jeg ikke har følelse i venstresiden (noen steder, kanskje etter ks sist) så det kjennes ut som det er dobbelt så vondt på høyre.

men det går nå på en måte. og i uke 36 skal du vel også dele sprøyten i to, en morgen og en kveld hvis det er det samme som meg du tar da. så jippi!

:-)

lykke til da

Skrevet

Var noe sånt jeg tenkte meg. Jaja, så lenge det blir bebis og ingen propper utav det, så er det verdt stikkinga og sviinga!:)

Begynner å føle meg rimelig tøff etter ei ukes erfaring... Bytter på sidene ja.

Takker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...