Lille Kolibri Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Har vel en uke igjen til termin, men er utålmodig allerede... Jeg er sikkert ikke den eneste, finnes det noen "igangsettings-tips" som virker?!
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Sex sæden modner... når jeg var på slutten med nr 2 så flyttet vi og jeg bærte esker på esker opp og ned trappen i håp om at dette skulle starte men neida...så da sa jeg til gubben romme nå og de 2 neste nettene hadde jeg maserier også var det i gang hehe...så sex funker
Lille Kolibri Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 He, he, det kan jo være verdt et forsøk :-)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Sex funket her, fikk rier 3 timer etter sex.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Det er noen som sverger til kanel og gnafser kanel-boller...Andre hopper i trampoline... Jeg gikk på WASP-konsert 5 dager på overtid... Det hjalp heller ikke...( Masse venner som spurte om jeg var gal der jeg stod med hard bekkenløsning,på krykker, i sandaler pga hovne føtter etc.... De mente jeg måtte dra hjem. Jeg så på dem og sa "Hva kan gå gale da? At jeg føder?? Ja takk,bring it on ;P " Men fikk sett hele WASP uten en halv ri. Med dansende nurk i magen ;P) Men sex er visst det som oftest hjelper ja
rima Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Prøv bringebærbladte fra helsekosten! Jeg begynte med det en uke før terminen og rakk bare ta noen kopper før det sto i med rier...
Apples Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Ja - forsøk med SEX ... trapper og vindusvask fungerer iallefall ikke ! Jeg var 12 dager over tiden, da jeg forsøkte meg på trappene i Holmenkoll-tårnet (-hoppet!) ... Veldig slitsomt, men hadde overhode ingen effekt !!! Endte (etter mye "om-og-men") med keisersnitt 14 dager over tiden ... ( Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå