Gå til innhold

Blander dere mange forskjellige tretyper i ett rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en mørk mørk brun seng, lys sprinkelseng og lyst stellebord og lyse garderobeskap. Hadde dere beiset der lyse?

For at det ikke skulle se så rart ut mener jeg, eller er det noe som kun jeg ser selv? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei blander ikke.

Men er ting malt, f.eks noe er hvitt og noe er brunbeiset ville jeg lagt merke til fargene og ikke treslaget. Lyse farger er jo fint til mørk brunt f.eks.

Skrevet

Jeg liker at møbelene er samme tresort, men å blande en tretype med f.eks hvitmalte møbler syns jeg er ok. Om jeg hadde beiset det lyst mørkt tror jeg ikke, hadde vel heller malt sengen hvit.

Skrevet

da hadde jeg heller malt sengen jeg.

prøver å tenke på det. i stuen vår f.eks har vi bare bjørkemøbler fra ikea, helt lyst. men arvet spisestue i mørkbeisa eik. men den er staselig fin og det eneste mørke der.

på soverommet har vi hvitmalte trenattbord, gammel arvet type. hvite malm kommoder fra ikea og enkle hvite skap. alt er jo hvitt selv om det er forkjellige typer møbler.

Skrevet

når det ikke er malt blander jeg ikke nei. slik som at jeg har eikeparkett og benkeplater i eik på kjøkkenet.

Skrevet

Hmm, vansklig dette :)

Takk for alle svar!

Saken er den at vi har kjøpt ny leilighet og har fått en nydelig ny seng fra ett svært dyrt merke av mine foreldre og svigers. (de er kjempesnille) Men saken er den er vi nettopp (3mnd siden) kjøpe nye barnemøbler fra serien Nicole som er kjempedyrt, men vi ville "unne" oss det siden det skal holde til de 2 neste barna vi ønsker oss også.

Og det skjærer seg sånn på soverommet.. hehe..

Ett dillemma av ett luksusproblem!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...