Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 jeg drikker ikke kaffe, og har ikke såå ofta besøk av kaffedrikkere.... har ikke kaffetrakter. er pulverkaffe heeeeeelt pyyyyton!!??? :-) har nescafe, eller hva det var...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 vet ikke om jeg skal gidde å kjøpe en svær kaffetrakter som står og tar plass liksom....
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Pulver kaffe funker helt greit!
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 pulverkaffe er godt det. synes ikke folk har rett til å forvente mer enn det hos en som ikke drikker kaffe selv!
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Mulig jeg er supersær, men hadde nok takket nei hvis pulverkaffe er eneste alternativet. Synes presskannekaffe er vel så bra som traktekaffe, så blir veldig glad hvis vertskapet har det jeg. Forventer selvfølgelig ikke traktekaffe hvis vertskapet ikke drikker kaffe selv...
Gjest nyttårsløftet Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Pulverkaffe må da være greit nok - forventer ikke at vertskap skal handle verken trakter eller presskanne i anledning gjester. By på te i tillegg, så har de et valg dersom de syns pulverkaffe er så æsj=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå