Mammatrollet - februar baby. Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg fikk tilbake mensen for første gang etter fødsel i januar. Hadde s bare en gang og det var veldig seint, så el skulle vel egentlig være forbi. Var bare en uke til mens dagen. Går veldig skjelden over tiden vanligvis. Er nå fem dager over mens dagen, tok en CB test i dag og den var veldig svak strek på. hva tror dere. Hadde ikke tenkt flere barn, men om så har skjedd så blir det ikke noen abort nei.
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2009 fødte i april
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 strek er strek da.....ta en ny en i morgen tidig:)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Da er du garantert gravid;) Er det farge på streken din?
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Svak i den ene siden, en anig blått. Skal ta en ny med morgen urin i morgen tidlig. Takk for svar, blir helt frustrert av og ikke vite.
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 Har hatt vondt i ryggen og magen og trodd hele tiden at mensen kommer. Hadde bare mye utflod den dagen jeg skulle ha m og to dager etter det.
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2009 Tok en ny test som var lik som i går.
*SmurfeMamma* Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 da er du gravid:) jeg fikk mange svake tester på CB, og trodde ikke de på de men jeg var gravid.. så nå tror jeg også på det at en strek er en strek samme hvor sterk.... viss du får svake streker så vil den digitale slå ut, så prøv den ii morgen tidlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå