Miss Dynamite Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 dattra på 4 mnd er gul på tunga! et gult tykt belegg... hva kan det være?
Miss Dynamite Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 som er gult? trodde dette var hvitt jeg hehe... hun hadde nemlig hvitt som bitte liten....
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Det kommer jo også an på hva hun spiser, for når hu var helt liten ammet du om jeg ikke husker feil, om mm er hvitere i fargen enn mme:)
Miss Dynamite Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 hu får grøt av og til, mn ikke fått det på en stund nå, men får jo mme til vanlig
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Da kan det være det, men det er jo ikke sikkert. Ta en sjekk. Virker hun forøvrig plaget av dette? Og hvordan går det med dere ellers? Har ting bedret seg litt igjen?
Miss Dynamite Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2009 virker ik plaget, j bare lurte vel ting er nogenlunde likt mn j takker høyere makter for vallerganen.. jaja sikkert mange som syns d er grusomt,mn hun har blitt mye gladere selv så ca etter kl 19 hver dag har j helt fri for hu bare sover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå