Vannmann35 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Synes babyen min er så stille og rolig. Kjenner bare noen få spark nå og da, og blir nesten litt bekymret... Er litt mer aktivitet på kvelden når jeg legger meg. Hvordan er det med deres da?
ble_mamma_6august 09 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 hvor langt på veg er du da?
Idaen84 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Min syns eg er ekstrem aktiv:) når eg våkner tar det ca 1min før det begynner å sparke og romstere inni der. Ellers er det småspark nesten heile dagen, og på kvelden pleier det å bli enda verre! Har mange videoklipp som eg har filmet med mobilen der ein ser kor kjekt han/hun har det inni der:) Men nå har eg jo ingen tidligere graviditeter å sammenligne med da:) Er foresten 22+3 og har kjent liv utpå magen vertfall sidan desember. Kjempeherligt!
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 jeg er 22+3, og har hatt full krig i magen siden uke 17 ca... han har fått kallenavnet lille kick-bokseren, noe legen på sykehuset var veldig enig i når vi var på sjekk..!! han er helt bajas og sparker og turner heletiden!! elsker og skremme venniner me og sparke så hardt at de svetter når de skal kjenne, og elsker og vekke pappaen sin me og tuppe han i rumpa og ryggen om natta..!! kan bli veldig artig når han blir større..!! kommer til og knekke d j har av ribbein han her tenker j..! men er jo godt og kjenne d er liv da..!
Vannmann35 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er 25+2. Synes det er veldig stille, men kjenner jo aktivitet da, bare veldig lite... Et og annet spark nå og da.
venternr3:) Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er 22+2 og kjenner også veldig lite til den lille, et spark nå og da.. man blir jo litt bekymra men jeg satser på at alt er bra.. morkaka ligger foran så vet ikke om det kanskje gjøre at jeg kjenner mindre
Nonsense Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er i uke 26. Synes det går litt opp og ned med min, men han sparker endel hver dag. Noen ganger kan han gå helt bananas der inne, mens andre ganger er han rolig i flere timer.
snellapella Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Er i uke 20 og her er det liv! For ca tre uker siden var det noen dager det var veldig rolig, merket nesten ingenting, men nå er det merkbart liv.
ma20 Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 Jeg merker også lite med liv, men har kjent liv daglig i et par uker nå. Er 22+6. Jeg kjenner et par spark to ganger hver dag, blir også bekymret av og til, men har morkake forran så lurer på om det er noe av grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå