Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Har sjelden lyst til å finne på noe lenger, gå på besøk osv.. orker bare ikke tanken. Er dette normalt? Gjelder ikke nærmeste familie da. Barna mine er 3 og snart 1 år, så det er jo travle dager..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Samme her. Sliten, mangler energi. Selv om jeg har en mann som "fungerer" som det har blitt sagt her inne i det siste. Opp i seks-sju tiden. Leggeer barn klokka sju. Da er jeg helt kake og orker nesten ikke ringe noen engang. Blir sittend esom en zombi og glo på tv etter at jeg har ryddet og vasket opp. Så skal det sies at jeg prøver å yte 120% i morsrollen. Vet ikke om det er normalt, men jeg har det i hvert fall slik som du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Du har altså egentlig ikke blitt usosial men asosial?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Hva er egentlig forskjellen på usosial og asosial??
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Ja har hatt det akkurat som deg. Nå er minste vår 2,5 år og det har blitt bedre nå.
Willy Wonka Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har det også sånn....det blir liksom jobb, hjem og barn. Helgene ønsker vi å være sammen; samboer, jeg og lillegutt. Det kreves også litt planlegging i forhold til barnevakt da nærmeste besteforeldre bor halvannen times kjøring unna.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 "Asosial oppførsel brukes om oppførsel som ligger helt på siden av og i noen tilfeller utenfor samfunnets normer og regler. Det kan til og med brukes om oppførsel som grenser over i det småkriminelle Person uten evne eller lyst til å innordne seg i et samfunn. Usosial derimot handler om å være litt folkesky, uselskapelig og lite omgjengelig ." Handler nok ikke om å være asosial nei!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Merkelig fleip., Mange som ikke vet forskjellen på de 2..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 jeg var også sånn i en periode, alt av sosiale ting føltes som et ork, men nå er jeg sosil igjen, kom bare pluteslig :-) sikkert bare en småbarnspeiode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå