Gå til innhold

120 kg og 195 høy mann. er det stort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet at dette er individuelt. men om man jobber i praktisk yrke sånn at det er en del muskler inni koppen også. så er vel ikke det så volsomt mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på kroppsbygning og muskelmasse. Som du sier, det behøver ikke å være så mye. Men det kan også være veldig mye.

Skrevet

Hvis det er muskler er det ikke så stort. Gubben var 193 og 120 kilo.

Er kiloene fett er det ganske stort ja.

Skrevet

hm.. det er sikkert en blanding.. hehe..

Skrevet

kjæresen min er 195 og veier 100. hadde hav veid 120 hadde han vært tjukk. men har man mye muskler trenger det ikke være tykt :)

Skrevet

Kommer litt ann på, men samboern min er 173 høy og veier 87 kg.. Er bare muskler og han har kraftig beinbygning..

Testa hva bmi på han blei og han blei overvektig.. haha.. Bmi er teit.

Skrevet

Min er 192 og 115 kg. MAAASSE MAINN BARE TE MÆ! ;)

Han har en god rund mage, men er ikke feit. Han er grovt bygd og er veldig sterk. Og jeg er 168 og 60 kg. Kan bruke så høye hæler jeg vil, jeg:)

Skrevet

Min mann er fem cm høyere og veier omtrent det samme. Men han er kraftig bygget og har muskler, så han er ikke tykk, bare en stor, deilig mann... og han er bare MIN! :D

Skrevet

hehe.. jeg liker at menn er litt store, men jeg liker ikke at de er feite.. hehe. men er en mann høy så skal det jo litt til før han ser veldig feit ut... hehe

Skrevet

Klart det er stort, en stor mann det. Men om han er feit er ikke godt å si uten å se han naken :)

Skrevet

Det var lurt. Legg ut et bilde av fyren naken, så vi kan bedømme:)

Skrevet

hehe.. har ikke sett fyren med klær på selv en gang. så jeg har desvære ikke noe nakenbilder og dele. men om jeg får det en gang så er dere de første jeg skal dele det med... haha :-)

Skrevet

når man er så lang har man endel mer å fordele det på

min samboer er 197 og er rett rundt 100 kg. men ikke noe tjukk, bare så lang og mye å fordele det på,

Skrevet

Nei, kommer som sagt an på kroppsbygningen.

Mannen min er bare 1,83 og veier et sted mellom 105-110 kg.

Men han er ikke tjukk.

Han spiller håndball og fotball, og har tung beinbygning pluss gode, muskuløse lår. Nam:) Og en flott stump.hihi..

Glad i mat og snop, så kan klype litt i magen hans, men henger hverken ut av buksa eller står ut. Hehe...

Liker at de er litt godt istand jeg.

God, stor mann å kose med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...