Gå til innhold

Easy Grow vinterpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter en god vinterpose, og denne posen har kommet godt ut i testen til TV2 hjelper deg. Syntes den er kjekk når barnet blir større også.

Er det noen som har erfaring med denne posen?

Noen som vet hvilken kjedebutikk denne selges, kan den handles på netthandel? har prøvd å finne noe sider, uten hell:O(

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har posen selv og er veldig fornøyd... :) Snuppa er alltid god ov varm i den, og det er veldig greit med det ekstra stykket, for da passer den både i bagen og i sportsvognen.. Jeg har kjøpt den på lilleprinsen.no :)

Skrevet

Supert, fant den og den er på salg også, kjøper den.

Takk for hjelpen ;O)

Skrevet

jeg har den også til snuppen vår! Den er vi kjempefornøyd med! Bruker ikke tillegg biten nå, hun er bare 5 mnd og ligger fremdeles i bagen. på vognen.

Kjøpte den på en vognbutikk i bergen sentrun, husker ikke hva de heter... vognservice kanskje?

men lurer på om de har den på Barnas hus. Prøv Babykos og, vi så på vognen vår der (men kjøpte vognen i utlandet)

Du kan google den opp.

etiketten på posen, står det; Esykid.

Så også testen på TV2 hjelper deg, og mener den går for det samme som easygrow. Er vel ikke så mangen poser som finnes i like magne farger.

Jeg så denne i en bok vi fikk gratis fra helsestasjonen. De loddet denne ut som premie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...