Gå til innhold

Lillegutt vil UT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt kynnere nesten sammenhengende i 2 døgn, er nok at jeg går litt rundt i stua, så er det i gang igjen. Men ingenting skjer... Er 37 uker + 4 nå...

Nå har derimot min lille sønn bestemt seg for å SPARKE seg ut av magen selv! Jepp... Han spenner noe sinnsykt, og trør hodet nedover. AU!!! Jeg skvetter opp hele tiden, for det skjærer jo i hele underlivet når spenner ifra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ikke noe behagelig ut, men er likevel en smuuuuuule misunnelig - du nærmer deg jo slutten og får snart ha nurket ditt hos deg!!!:)

Lykke til i alle fall!!!:)

Skrevet

Hehe, merket i sted at jeg ble litt nervøs for at fødselen skulle være i gang. Måtte ned å sjekke sykehusbagen en ekstra gang...

Har vært utålmodig lenge nå, men så ble det plutselig litt skummelt dersom det var noe på gang. Har jo tenkt det ennå er et par uker igjen... :)

Men for all del! :) Han er hjertelig velkommen nå. Men tror nå ikke jeg er så heldig da. Har lest om mange her som har hatt kynnere nesten uten stopp i et par uker uten at det har skjedd noe... Får vel bare leke tålmodig en stund til... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...