Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Har bare hatt mensen 1 eneste gang siden jeg mistet i midten av november:( I dag er jeg på dag 38 i den andre pp.. Var 100% sikker på at jeg hadde el i uke 6, hadde el slim på torsdag 5 og fredag 6 jan. Var ikke i tvil liksom, var akkurat som eggløsningene jeg hadde før jeg ble gravid.. og jeg har ikke hatt noe slim andre dager heller.. så tok en test, men den var negativ. Så nå aner jeg ikke om jeg har hatt el i det hele tatt?? Jeg prøver å ikke være her inne så mye, og jeg vil ikke stresse med å bli gravid, men nå kjenner jeg at nok er nok.. å miste var så utrolig vondt, å d eneste jeg vil er å bli gravid igjen, men d er jo håpløst me en kropp som holder på sånn:( var så optimistisk for har jo hørt at mange blir fort gravid etter ma/sa.. huff, vil bare ha mensen, er d så mye å be om.. kanskje ikke så mye å svare på, men litt forståelse hadde hjulpet;)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 bare en feil.. hadde el slim (trodde jeg hvertfall) den 29 og 30 januar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå