Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Eg vil ikkje ha barnefar med på fødselen, men han vil.. Eg ville ikkje ha han med på den forrige heller, men då trua han seg med, og ødela mykje av opplevelsen for meg.. Har eg i følge dere fedre rett til å bestemme dette sjølv??
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Kommer nok litt ann på grunnen til at du ikke vil ha han med? Hvis det er slik at du ikke ønsker at han skal "se" så kunne du lagt noe over beina dine. Kanskje han vil være med for støtte og bare være der når barnet hans blir født. Er jo tross alt hans også.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Grunnen til at eg ikkje vil (ville sist gang) e at han har ein unge fra før, og han var med på den fødselen.. Og han har fortalt meg alle detaljer fra den fødselen til tross for at eg ikkje ville høyre om det..Så eg føler meg rett og slett sammenlikna heile tia, og klarer derfor ikkje å slappe av, og eg stoler ikkje på han... Og det gjør vondt, for det skulle vere ein spesiell opplevelse for oss begge.. men vart veldig negativ for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå