Gå til innhold

Dåpsgaver - hva kan lillegutt ønske seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg dåp for lillegutt, og faddere og besteforeldre etterlyser gaveønsker. Hva har deres små fått til dåp? Og hva har dere gitt? Jeg liker ikke så godt de "vanlige" dåpsgavene som plakett/tallerken, min første tann osv, men liker bedre "bruksgaver" som ikke blir stående og samle støv.

Ønsker mange forslag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tripptrappstol, penger til sparekonto, "sovepose" (poden min fikk en helt genial pose som kan brukes ute i masse minus, lengden kan regulers etter som småen vokser slik at posen kan brukes opp til fire år eller noe sånt, det er ermer på posen slik at ungen kan være helt pakka inn i den men samtidig få bevege armene fritt, antiskli under og den passer supert i pulken etc..), "Rørospledd" for barn - de er jo superherlige og flotte i vogna, eller hvorsomhelst for den saks skyl.

Hm, kommer ikke på flere ting, men her fikk du kanskje noen litt mer "uvanlige" forslag : )

Skrevet

vi fikk mange bøker! gleder meg til å begynne å lese de sammen med lillegutt! finnes så amnge fine bøker og samlebøker bla den store boken om ole brumm/mormor og de åtte ungene ol., sangbok, piratbok, asbjørnsen og moe +++.

vi fikk også et fint sett med tallerken og sølvskje.. bruker det daglig!

tripptrappstol fikk vi også! genialt!

penger inn på konto..

bergans bhg sekk.

ønsk deg ting dere trenger.. da blir det iallefall brukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...