Gå til innhold

*Hyl* - mistet "nettbankdings"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke "nettbankdingsen min". Har endelvendt hele leiigheta nå, og lett i mange dager. Den er søkk borte. What to do? Kan jeg få ny i banken eller må den bestilles? Syns fryktelig synd i meg selv hvis jeg må dra med meg regningene i banken for å betale dem der.. for det er selvfølgelig IKKE helt og fullt jeg som har rotet bort denne dumme lille dingsen.. Kan man skylle på arvingen? : p

(dette ble visst et innlegg så fullstendig uten mening at jeg forstår hvis ingen gidder å svare, men jeg blir faktisk superfrustert. sådetså.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må bestille ny - samme gjelder om batteriet blir tømt. Ufattelig kjipt med disse greiene - de skulle hatt sånn funksjon som nøkler og lommebok også skulle hatt, nemlig at man kunne trykke på en knapp og så pep de...

Skrevet

Binn der, dønn dat:) Og det tar en liten evighet å få en ny. men du må ringe banken og få de til å bestille. Og på kjøpet får du en lekse om at denne dingsen er så inderlig viktig å vokte over med sitt eget liv.

Jeg "ser" den i nærheten av en hvit kommode/skatoll.....;)

Skrevet

hvis du har sparebank 1, den blå dingsen du setter bankkortet inni, så kan du bruke hvilken som helst av de, så kjenner du noen andre som har sparebank1 så lån deres.......

jeg glemte min da jeg dro vekk en helg, men fikk låne på den lokale sparebank1 filialen.

Skrevet

Har desverre ikke det, har en sånn liten svart j****. : P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...