beggeto Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Frøkna 14 mnd kasta opp tre ganger på morgenen i dag, siste gangen var litt før kl 8. Resten av dagen har hun vært omtrent som vanlig, dvs i godt hummør. Kan hun gå i barnehagen i morgen? Hun rakk å smitte både mor og far, jammen er det slitsomt å være syk samtidig med å ha syke barn!
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jeg hadde også holdt henne hjemme.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 48 timer etter siste oppkast er regelen i bhg her. Dut å sende henne å smitte andre barn og voksne i bhg deres, samt at hun burde få ha en dag hjemme for å komme seg til hektene igjen.
Blopp1 Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 I barnehagen der lillesmurfen vår går,så sier de at ungene skal være hjemme 48 timer etter siste oppkast. Og at de skal ha hatt ett vanlig måltid,og fast avføring. Jeg ville nok holdt frøkna deres hjemme i morgen,hadde jeg vært dere :-) !! God bedring til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå