Gå til innhold

barnehagen i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna 14 mnd kasta opp tre ganger på morgenen i dag, siste gangen var litt før kl 8. Resten av dagen har hun vært omtrent som vanlig, dvs i godt hummør. Kan hun gå i barnehagen i morgen?

 

Hun rakk å smitte både mor og far, jammen er det slitsomt å være syk samtidig med å ha syke barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også holdt henne hjemme.

 

Skrevet

48 timer etter siste oppkast er regelen i bhg her. Dut å sende henne å smitte andre barn og voksne i bhg deres, samt at hun burde få ha en dag hjemme for å komme seg til hektene igjen.

Skrevet

I barnehagen der lillesmurfen vår går,så sier de at ungene skal være hjemme 48 timer etter siste oppkast. Og at de skal ha hatt ett vanlig måltid,og fast avføring. Jeg ville nok holdt frøkna deres hjemme i morgen,hadde jeg vært dere :-) !! God bedring til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...