Gå til innhold

Jeg tror jammen hun(d) har pms..... :-DD


Anbefalte innlegg

Skrevet

Første løpetid er her:-)

 

Men hun sover og sover og sover...... først trodde jeg det var noe galt, så jeg ringte vetrinæren. Men det kunne være hun reagerte slik på første løpetid, så da så.....

 

Ja ja, er sikkert ikke bare, bare når kroppen fylles med kjønnshormoner:-DDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en katt i sin første løpetid.... Og den sover ikke!!! Himmel og hav for et leven!!

 

Ved første anledning skal Baileys-pusen puttes i en reisekasse og fraktes til veterinæren..... for sterilisering!!!

Skrevet

Stakkars jente:-)

 

Vi vet vel de fleste hvor ille disse hormonene kan slå ut!

Skrevet

Hehe, bedre at hun sover enn at hun henger i taklampa da:-))

Skrevet

Hehe.... katten vår henger faktisk i dørhåndtaket til ytterdøren..... konstant!! Med en hannkatt på trappa og en som ligger og jamrer under terrassen..... ja da kan dere tenke dere;=)

Skrevet

Da er du heldig om hun kun sover altså =)

Har opplevd bikkjer som blir helt gal.

 

Å ang katt....Min katt har løpetid året rundt,en mons på hvert hushjørne.Resultatet vet dere.X anntall tråder her inne om den løse katta mi og kull med unger ;o)

 

 

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...