mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Første løpetid er her:-) Men hun sover og sover og sover...... først trodde jeg det var noe galt, så jeg ringte vetrinæren. Men det kunne være hun reagerte slik på første løpetid, så da så..... Ja ja, er sikkert ikke bare, bare når kroppen fylles med kjønnshormoner:-DDD
♥Snulder Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Vi har en katt i sin første løpetid.... Og den sover ikke!!! Himmel og hav for et leven!! Ved første anledning skal Baileys-pusen puttes i en reisekasse og fraktes til veterinæren..... for sterilisering!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Stakkars jente:-) Vi vet vel de fleste hvor ille disse hormonene kan slå ut!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Hehe, bedre at hun sover enn at hun henger i taklampa da:-))
♥Snulder Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Hehe.... katten vår henger faktisk i dørhåndtaket til ytterdøren..... konstant!! Med en hannkatt på trappa og en som ligger og jamrer under terrassen..... ja da kan dere tenke dere;=)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Da er du heldig om hun kun sover altså =) Har opplevd bikkjer som blir helt gal. Å ang katt....Min katt har løpetid året rundt,en mons på hvert hushjørne.Resultatet vet dere.X anntall tråder her inne om den løse katta mi og kull med unger ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå