Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Liker ikke sånn orginalitet... Lurte på om jeg skulle designe en sort dåpskjole til ham i samme slengen.¨ Kanskje det blir piersing i tunga hans til helgen ?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Tatoo og piersring er vel på alle babyer.. Ikke noe spes med det liksom. Men svart dåpskjole derimot.. Det er tingen.))
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Hva med å farge håret? Eve permanent??
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 er det kun det dere har gjort? jeg har gjort alt det der + at jeg trekker ut tennene for hver gang det kommer nye og erstatter den med skruer.
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Klart, man kan jo ikke være hysterisk heller. Jeg tenkte jeg skulle starte med å gi henne heroin, det er vel anbefalt å vente til et år? Kan jeg gå rett fra hasj, eller bør hun få 50/50 en stund?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Han har litt lite hår, så det blir heller dårlig med perm, men litt Erlend Bratland farger hadde gjort seg =))) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå