Gå til innhold

Går det an at det er så hektisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

på sykehuset at man gir dødsbudskapet til feil familie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kampens hete, og hvis det var på tampem av en nattevakt så tror jeg nok desverre det.... jeg har vært med noe som var verre; egner seg ikke på trykk...

Skrevet

Tja, jeg vet ikke..... Men så lenge det involverer mennesker, så blir feil gjort.

Uansett hvor tragisk det er.........

Og for en som har mottatt dødsbudskap, vet jeg at jeg hadde hatt lyst til å drepe om det viste seg å være feil.....

Skrevet

Uff........skremmende å høre!

At det er menneskelig å feile er en ting, men jeg tenker at varsomhet i sånne forbindelser er så viktig at dobbeltsjekking er en god ide.

Det må ha vært et grusomt sjokk for de pårørende, selv om denne historier endte godt, for den familien.

Skrevet

Alt går ann..... vi opplevde noe ala det samme.

Far til gutta var lagt inn med hjerneblødning.... vi fikk beskjed om at alt var ok og at det ville gå bra. Problemet var bare at de informerte om mannen i naborommet.....

Skrevet

Fy fader så grusomt..........jeg blir målløs......

Skrevet

Det er menneskelig å feile og sykepleiere og leger er bare mennesker de også.. Slike feil skal ikke skje, men de skjer alikevel.. I en stresset situasjon kan det skje den beste, og heldigvis for de det gjelder fikk det jo en lykkelig utgang.. Da er det jo verre å bli informert om at alt er ok når det IKKE er det.. Men som sagt, feil skjer i helsevesenet som i alle andre bedrifter/tjenester... Alt vi kan gjøre er å jobbe for å bedre bemanningen i helsevesenet og gi god opplæring slik at risikoen for at slike ting skjer er mindre..

Skrevet

Leste også det der.Må være grusomt for alle parter.

Men slikt kan skje i en hektisk jobb.

Men alikavell kan jeg ikke forstå det alikavell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...