Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 første dag jeg har vært skikkelig hormonell,føler meg bare utrolig trist.Uten at jeg kan komme på en eneste grunn til det!tårene bare renner,bare griner...!Klarer ikke stoppe uansett hva jeg gjør.heldigvis er ungene iseng så de slipper å se meg sånn.Sendte nettopp mannen ut så kan jeg sitte å grine ifred til jeg er ferdig...,tror det er det beste akkurat nå..!
liten spire Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 disse hormonene kan være noe dritt noen ganger Har hatt noen sånne dager jeg også men er heldigvis en stund siden nå . Prøv å gjør noe koselig , ta deg ett bad eller legg deg tidlig å les ett blad osv så føles ikke alt så ille bare mann får noe annet å tenke på lykke til
gull*i*magen Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Uff!! Stakkars...... vet hvordan det er....... Bra at ikke alle dagene er sånn. Lykke til videre i svangerskapet Dipsy!)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Takk for det.har ikke hatt dette tidligere men har hørt venninner som har slitt med sånne stunder og nå forstår jeg hvordan det er.Tatt meg en laaang dusj nå og slengt meg i sofaen igjen så går det sikkert over snart.. Hvoedan går det med dere da*?
Anita*født* Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Hadde det sånn i går jeg var helt sykt,så du er ikke alene...Tunge dager sånne,men lyspungtet er jeg sov bra natta etter=)))
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Uff, noen dager er slike... Jeg har vært veldig hormonell i dette svangerskapet selv. Griner av alt. Og spesielt ting som ikke har skjedd, men kan skje.. triste mulige situasjoner altså. Håpløst. klem til deg.
Lille jente Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 I morgen føler du deg nok bedre. Og i sånne stunder er det nok lurt å sende mann på dør og bare grine alt ut!!! Det trenger man i blandt. Tror alle gravide har sånne dager. Men det går over. Prøv å kos deg, og ta litt ekstra vare på deg selv med en sjokolade og et blad, så ordner det seg nok! )
Juni prinsesse Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Jeg må bare få lov å si det en gang til... Jeg sleit på lørdag. Først så gråt jeg over et vakkert frieri på radioen. Så gråt jeg over verdens vakreste kort fra min samboer. Så gråt jeg litt over gaven. Så gråt jeg litt over mitt eget kort som jeg hadde gitt til han. Så gråt jeg litt fordi han ble glad for min gave... Tåler ikke mye om dagen nei... Men!!!! Når jeg går ned i den vonde "alt er trist" og "tenk på alt det vonde som kan skje" verdenen, så er det fordi jeg har vondt i ryggen!! Og det fikser kiropraktor. Og jeg har etter hvert også lært samboeren min opp til å fikse det! Vonde triste tanker forsvinner som dugg for solen. Sjekk det!! For det er fryktelig å gå og ha det slik, og det er så lett å gjøre noe med det hvis det er samme årsak som meg!!!
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 ja,har følt meg mye bedre til sinns idag..!Fikk ei god natt søvn også.. Og i tilfelle det skulle komme tilbake ikveld så har jeg kjøpt inn både sladderblader og sjokolade:) Og takk for oppmuntrende ord,det hjelper virkelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå