Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Har for en god tid tilbake googlet han frem på google, aner ikke hvor han bor, hva han jobber med, om han har familie eller noe. Jeg sendte han en "hvordan har du det" mail, fordi jeg oppriktig lurer på åssen han har det. Syntes dere det var dumt? Det var ikke forsøk på å sjekke han opp igjen, regner med han også skjsønte det utifra formuleringen, men er det uvanlig å lure på hvordan en ex fra 12 år tilbake har det? Var jo et veldig godt forhold vi hadde den gangen.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Det er ikke uvanlig å lure, men det er uvanlig og merkelig å sende epost til ham.. Det kommer til å tolkes dithen at du er interessert i å ta opp kontakten på mer enn et vennskapelig nivå. Men det visste du vel i utgangspunktet?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 nei, jeg er ikke intr i ta opp kontakten igjen, lurer bare på om han har de bra. Har lurt på det i mange år egentlig. (ligger litt mer bak da, på hvorfor jeg lurer..men ingen relevans å legge ut her)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Ny anonym her. Syns det er helt greit å gjøre det sånn , har prøvd å finne igjen en ex selv som det er over 10 år siden sist jeg så. Har ingen interesse av å ta opp igjen den romantiske kontakten men har mine grunner til å ville vite om han har det bra, fordi man slutter ikke bare å bry seg om selv om man ikke lengre bryr seg med hva den andre gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå