Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bestemt meg for å føde i vann, har altid hatt lyst til dette men det er frst nå det er tilgj. på det sykehuset jeg skal føde å.

Da sier min mann til meg, å det synes jeg bare høres stressende ut.

Å sier jeg hvorfor det?

da kan h¤n jo drukne

hi hi jeg synes det var litt morsomt, prøvde å si at det er jo bedre for barnet å bli født slik men det var ikke han enig altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha....det var jo en ny vri, barnet som har ligget i fostervann i 9 mnd kan drukne, hihi, artig;) Men du har bestemt deg for å føde i vann ja, hmm, interessant... Jeg har ikke tenkt på selve fødselen enda, og sistgang gikk det så fort, at jeg fikk ikke noe valg.. Hvordan går det med deg mybones? Formen fin? :)

Skrevet

Jeg har jo født 2 ganger før så tenkte dette vil jeg prøve denne gangen.

ja jeg lo godt av han da stakkar, drukne etter 9 mnd i vann, hi hi

Formen er sånn der, er fin om morgen, men jeg bytta på alle sengene å bretta masse tøy å det fikk jeg betalt for på ettermiddagen, virker som jeg blir kvalm på ettermiddagen ikke morgen.

Du da Lillemy-77 hvordan går det med deg da?

hvordan fødte du sist da?

jeg strever så lenge med å komme over 6 cm desv.

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg er jo i fantastisk fin form!!! Tør nesten ikke si det, men kjenner nesten ingenting til kvalmen....! Men er kjeeempetrøtt og fort sliten. Men DET er jo ingenting å klage over... Sistgang kom tuppa mi brått og uventet 3 mnd for tidlig, jeg satt hjemme og hadde så vondt at jeg spydde, men aaante jo ikke at det var rier jeg satt med....legevakten sa det var bekkenløsning...(!!?) Så da havna jeg på sykehuset ca 25 minutter før hun var ute, det kunne gått riktig ille... Men rett i kuvøse med henne, og respirator og full pakke. Bodde lenge på sykehuset, men det går bare fint idag, nå er hun 16 mnd, og full av liv!! :)

Du da, har du hatt 2 like fødsler? Uten skikkelig åpning? Huff det høres ikke noe gøy ut.... Jeg hadde jo full åpning når jeg kom inn jeg... Håper denne lille spiren holder seg lenger inni magen. Men du, nå mååå jeg gå å legge meg...hehe...gjeeesp!! Snakkes i morgen, nattinatt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...