Hikken Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Satt på gulvet og klippet ut stoff til litt mini-klær, og hadde med meg en god støtte; vinglasset mitt. Ble litt ivrig med saksa, svingte meg rundt og velta vinglasset med foten, så greide jeg søren meg å "ta det imot" med den andre foten og sette det pent opp igjen :-D Vinen ble riktignok liggende på gulvet (over alle fotballklærne til samboern), men glasset stod pent og pyntelig med et par slurker igjen i bånn :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Sikker på at det ikke var dine fotballklær? ;oD
Hikken Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Haha, den dagen jeg tar på meg fotballklær har jeg nok blitt kakket i overkant hardt i hodet :-)
Piri Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Det var jammen godt gjort:) Ikke fullt så flink jeg, som satte meg på stetten.............eheemmm
Hikken Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Men om jeg hadde filma det og sendt inn til Drillo hadde jeg nok blitt plassert på LL med en gang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå