Ungmamma21 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 da sier jeg takk for meg her;) fødte ei lita jente på 3,9kg og 52cm den 12februar;) 2dager på overtid. fødselen var en drøm, fikk sterke rier på søndag men de varte desverre bare 2timer så det var falsk alarm. skjedde ikke noe mer. natt til torsdag kl 01.30 gikk slimproppen så begynt riene kl 2 med 8min mellom, gikk fort ned til 5 min mellom. siden første fødsel var så kjapp dro vi til sykehuset gansk kjapt, var på sykehuset kl 03.00. første undersøkelse kl 03.15 med utrolige 7cm åpning;) da var vi veldig overrsket da riene ikke var så ille, de på søndag var verre så jordmødrene tenkte at jeg kanskje hadde gått med noen cm åpning siden søndag. så ble riene litt sterkere, merket det mest i ryggen, var full åpning kl 03.50, ventet bare på at vannet skulle gå for det var bare den vannblæren som var i veien, men den gikk ikke så jordmoren tok vannet o da kom hun på 2 press kl 04.10. en perfekt fødsel uten noe som helste smerte lindring, gikk for det meste oppe helt til jeg hadde 8cm åpning. revnet ikke noe så var helt fin nedentil etterpå, merket nesten ikke at jeg hade født. så det går ann å få kjempe enkle fødsler;) nå koser vi oss som bare det, storsøsteren på 1,5år er kjempe snill mot henne, litt jalusi men mest kos;) lykke til dere andre som venter;) dere har en opplevelse for livet å se frem til;)
Suprise! Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg bestiller herved 1 stk "Ungmamma21" fødsel den 4 oktober 2009! Gratulerer så mye,kjekt å høre om de "lette" fødselene ogå Lykke til!
snart mor til 3 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Gratulere så masse! høres ut til å være en drømmefødsel
Gjest ~Gravid og glad~ Uke 9 Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Gratulerer!! =) SÅ fin og kjapp fødse. Kos dere masse med barna.
Ungmamma21 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 tusen takk for alle gratulasjonene, vi har det knall fint;) ammer, skifter og koser hehe;) er sååå stolt over jentene mine;
<3 Adrian <3 Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Ha.. en slik fødsel skal jeg ha neste gang også- da er det bestilt og bestemt,hehe.. Gratulerer så mye med småtten=)
Ungmamma21 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2009 da krysser vi fingrene for at du får en kjapp fødsel vettu;) kjente ingen ting etter at jeg hadde født, merket ikke at jeg hadde født var helt fin, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå