Gå til innhold

noen som har fått tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å som har sitti igjen med en del "sagge" hud som har fått strammet den ganske greit opp igjen?

Forventer ikke mirakler liksom, men vil jo gjerne kunne bruke bikini og inntilsittene kjole uten å føle at magen er HELT vrak.

Strekkmerkene plager meg ikke noe særlig egentlig, men blir litt irritert på den hengene huden.

Er ikke så morsomt å stappe magen ned i buksa ;)

Som sagt forventer ingen mirakler, men håper folk i allefall erfarer at det blir bedre med trening.

(oprasjon er ikke aktuelt, jeg utsetter meg ikke for unødvendige oprasjoner, jeg dør ikke av å ha stygg mage resten av livet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det siden du fødte da? Jeg er av den "heldige" typen som raskt ha fått tilbake kroppen min etter fødsler, men jeg hadde også mye "ekstra" hud etter tvillingene. Nå er tvillingene snart to og magen er tilbake til normalen igjen. Jeg fikk shape-massasje behandlinger i "fødselsgave" av mannen min og det (i tillegg til riktig kosthold og trening) hjalp meg nok mye. Får ikke fullrost shape-massasje!!

Skrevet

Det er snart 2 år siden, jeg har ikke vært noe flink til å trene, å er gravid igjen, har termin i mai.

Har ikke stresset sånn med det tidligere, har hatt nok annet å gjøre... okei jeg har ikke prioritert det, hadde hatt tid hadde jeg prioritert det.

Men så sa ei venninne at siden jeg ikke hadde strammet opp mellom svangerskapene så kommer huden altid til å forbli slapp.

Stemmer det?

Skrevet

Jeg har slapp mage,fått vite at jeg kan få dekt operasjon gratis.Pga det er så mye hud som henger løst.

Skrevet

Det er ikke pengene det står på.

Jeg vil bare ikke igjenom en oprasjon som jeg egentlig ikke trenger.

Skal jeg opereres skal det være sykdom/skade som er grunnen.

Lykke til med oprasjonen, man får jo fantastisk flott mage etter på. =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...