Monajenten Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Nå skal jeg rive ut alle klærne fra klesskapet mitt og slenge dem på sengen. For da MÅ jeg rydde det, jeg kan jo ikke sove på klærne:-P Skapet mitt ser nemlig ikke ut for tiden, masse poser og rot, og jeg finner ikke noenting der inni. Så jeg MÅÅÅ rydde. Men det er jammen ikke lett å komme i gang, har utsatt det i en halv evighet nå.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Lykke til! Jeg strippa klesskapet mitt for 3/4 deler i fjor sensommer/tidlig høst. Fikk virkelig ordnet opp der, ut med alle klær jeg ikke bruker og beholdt bare klær jeg liker og bruker. Nå er det deilig og oversiktelig i skapet mitt igjen. Prøv, det er absolutt verdt å rydde litt i skapet! =)
serin@ Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Hehe, så morsomt, jeg har nettopp kasta klærene inn i sofaen... prøver å få mot til å begynne jeg også! Gjorde som deg i går, men da endte jeg i sengen til guttungen..eller på ekstra madrassen under hans. Snakk om å være lat, men var så trøtt!! Skla vi begynne sammen?? Tenkte 21.00 jeg, hehe, har en ting med "hele" tider
Monajenten Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Ja, det er sånn jeg vil ha det også! Sånn at jeg faktisk kan åpne skapet og gå med ALT som er der *drømme* Hehe, ok da, jeg løper:-P
Monajenten Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Hahaha så søt du er:-) Jeg kan ikke legge meg i barnesengen, for der ligger både lillebror og storesøster, og det er trangt;-) Da blir det grindseng eller sofa og jeg tror jeg står over:-P Jeg er lett med på kl. 21.00!!! :-D
serin@ Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Da har vi en avtale..hihi..så ser vi hvem som blir ferdig først og hvem som får mest å kaste, evt levere til fretex!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå