Gå til innhold

Hvordan får dere tiden til å gå?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes alt går så veeeldig treigt. Først var det venting til 1.trimester var ferdig, så er det å vente på UL for å se om alt er bra med den lille.

Ikke har jeg fått høre hjerte lyd ennå heller, så nå er jeg så utrolig spent:)

Så spørsmålet mitt er: Hva gjør dere for å få tiden til å gå fortere?

Klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du førstegangs?

jeg husker at tiden gikk tregt med nr 1, men nå flyr tiden avgårde uansett...husker at tiden gikk fortere etter ul med nr 1, for da visste jeg at alt var i orden med snuppa i magen;-)

har vel ikke så mange tips...hva med å hekle/strikke et baby teppe?(hvis du liker håndarbeid)

Skrevet

No problem! Her holder en aktiv fireåring meg i vigør samt fulltidsjobb, og oppussing i hjemmet. Synes tida flyr!!!

Men om dette er din første kan jeg kanskje skjønne at det går litt treigere. Da venter man på første kontroll (så man er sikker på at noen er inni der), at de tolv ukene skal gå (går ufattelig seint), at det skal bli tid for ul (er alt virkelig ok inni der?), at magen skal synes (plutselig en dag er den der) og for ikke å snakke om siste trimester og ukene før fødselen når en blir utålmodig på å se nurket og å bli kvitt magen. Alt dette siste gjelder nok oss som skal ha nestemann og de etter der, men tiden flyr med de barna som opptar tiden.

Les alle de bøkene du har liggende (blir dårlig med tid til det når junior kommer), se gode filmer og som hun over her sier - om du liker håndarbeid, fyr løs!

Lykke til!

Skrevet

Ja det er nok første mann:) hadde ikke trodd at ting skulle gå så ufattelig treigt..hehe:) Takk for gode ideer:) får kanskje lære meg å strikke eller hekle:) Lykke til dere også:)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Med skole, deltidsjobb, mann, barn og oppussing syns jeg dagene bare flyr=) I forrige svangerskap var jeg 100% sykemeldt og hadde jo ikke barn, da gikk dagene tregt da!

Finn på ting ihvertfall. Møt venninner, les bøker, last ned filmer og serier...

Skrevet

jeg har en på snart 7år,og en gutt på 8 mnd, så tiden flyr av gårde her ja:) tiden går så alt for fort

Skrevet

Jeg sliter med det samme! Nesten så jeg ser på klokka for å se hvor mange minutter jeg er nærmere UL!!! Skal dit den 19. mars og det er jo en hel evighet til!!! Det som er så kjiipt er at jeg gleder meg så sinnsykt til å se en livlig nydelig liten tass, men samtidig så vet jeg at det er sjanser for at det ikke er noe som helst liv inne i der... Uff!!!! Jeg er i full jobb og pusser opp og har 1000 ting på programmet, MEN det hjelper lite gitt!!! Alle symptomer er også borte nå, er friskere og raskere enn på veldig lenge, plutselig er det også negativt!! :)) Begynner å bli tullete... og ja, det er nr. 1!!!

Lykke til til oss alle!!!! Vi er sinnsykt heldige!!! :))

Skrevet

Bake, gå turer, shoppe, dra på kino, spise god mat å nyte stillhetn, besøke venner, rydde å vaske hus, kjøp deg smågodt å is (trøstespis litt) ,jobb mer, se tv, les blad og bøker... tja, er sikkert mye mere å gjøre å.... :-)

Skrevet

* Fyll opp fryseren med bakevarer (boller, piroger, pizza snurrer etc) o.l.

* Sy krabbeteppe, vognpose el.l til den lille i magen

* Strikk babyteppe eller klær til den lille

* Skriv svangerskaps dagbok

* Last ned serier og se (jeg er 50% sykemeldt og mye av avslappingstida går med til å se serier..nok å ta av!!)

* Gå turer, tren..

* Skriv blogg eller lag hjemmeside

Skrevet

Den går innmari sakte, jeg kommer sikkert ikke til å skjønne dette om noen år, men nå vil jeg bare at babyen skal komme jeg. Og enda er det veldig mange uker og måneder igjen til det skjer. I mellomtiden prøver vi å konsentrere oss om å være kjærester + lære hva det egentlig betyr å være mor og far.

Skrevet

Takk igjen for god råd:) Selv om jeg går på skole, jobber, mann og hus så går alt så kjempe sakte for det..hehe.. men med så mange god råd om hva jeg kan gjøre mens jeg er hjemme skal vel tiden gå fortere snart, håper jeg:)

Klemmer til alle sammen:) Og lykke til videre

Skrevet

Jeg har det på samme måten. Jeg har en stappfull timeplan med skole, to jobber, husarbeid og alle venner som klager på at jeg ikke tra meg tid til dem :P

Likevel går tiden sååå sakte. Jeg vil bare spole frem til August :)

Skrevet

Jeg ogsåå:) gleder meg kjempe masse til august kommer, men har bestemt meg for å nyte tiden jeg går gravid:) gleder meg masse til sommeren å slippe alt som heter kaldt vått og slaps:)

Skrevet

Du kan godt få låne mine tre små aktive gutter på 6, 4 og 1,5 år, da går tiden kjempefort, spesielt når du plusser på jobb som lærer ;-)

Les bøker, gå turer, besøk venner osv, tiden tar den tiden den tar og du blir fort nok mamma.

Skrevet

Det er nesten så jeg sier ja til det..hihi:) Det er ikke det at jeg ikke har nok å gjøre,går på skole og jobber, men dagene går så treigt. Men er vel sikkert fordi jeg venter på UL og hjertelyd:)

Skrevet

Jeg syns også tida går seint... Er 19 uker i dag. Må ligge mesteparten av dagen og er da, naturligvis, 100% sykemeldt... Så hos meg blir det mye PC og TV :)

Jeg vil støtte forslaget med å bake! Kjekt å ha i barseltida når beøsket kommer, og man egentlig er sliten og har nok med seg selv :) Bak opp og ha i frysen, så er det bare å ta opp når besøket kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...