Gå til innhold

Sånn, da har jeg posta navnendringsskjemaet :o) :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

så om noen uker (aner ikke behandlingstid) så har jeg samme etternavn som sønnen min, og samboeren :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig:o) Jeg venter også på at navneendringen min skal gå gjennom. Må endre navn før vi reiser til USA og gifter oss om under to mnd...må ha nytt pass, så håper bekreftelsen kommer snart;o) Er vel tre uker siden jeg var på ligningskontoret og fylte ut skjemaet....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, ikke sant :o)

Enda koseligere at dere skal gifte dere da! Dette var en middelvei ;o)

Har hørt det tar 4 uker,så du får holde ut 1 uke til :o)

Skrevet

Åh, så hyggelig :-) Da blir man litt mer ordentlig familie! :-) (her har alle tre forskjellige navn:-P)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er nettopp det! Jeg har 2 barn, med 2 forskjellige... og ikke samme navn som noen av dem.. og det er faktisk TRIST! Har et -sen nav selv, så ingen fare! Nå blir jeg nr 87 som har det navnet jeg skal bytte til :o) Så når vi en gang gifter oss, så kan jenta mi ta navnet vårt, om hun ønsker :o) Så får alle 4 kanskje samme navn... en gang.... :o)

Skrevet

Så bra! Jeg skal også ta samme etternavn som mannen min men det er liksom så skummelt å sende dette skjemaet da.. Ligger ferdig utfylt her hjemme men ikke sendt ennå :) Ble inspirert til å gjøre det samme som deg nå :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Come on! Vi fant ut på lørdag at det var mulig, og sendt det nå :o) Ingenting å vente på, om man er sikker :o)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om to uker...men, men - så lenge det kommer i tid for at jeg kan få nytt pass, er det greit;o) Helst skal jeg jo ikke hete mitt nye navn så lenge før vi gifter oss;o) Blir rart å hete noe nytt, men jeg gleder meg til vi alle får samme navn:o)

Skrevet

Mannen min tar mitt navn også, og vi venter på behandling. Ikke gift.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

åja, ikke lenger nei..

Ja, du får det nok i god tid :o) Rart blir det nok, ja... Jeg har så himla mange navn, og etternavnet jeg skal ta klinger ikke heeeelt, men det får gå! Blir nok vant til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...