Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har vært i Marmaris og Alanya
Lea1977 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jepp Og da var jeg gravid. Jeg var veldig forsiktig men var allikevel positiv på toksoplasmose. Ikke bra :=) Det er vanskelig å spise 3 ganger om dagen og be alle servotørene om å vaske alt av grønt og gjennomsteke alt kjøtt o.s.v fordi du er gravid. Så det hadde ikke jeg gjort igjenn..
Zeke Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 jeg skal til alanya, er ca 22 uker på vei da, noen plass du vil anbefale?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Jeg bor i Tyrkia fast. Mai er en fin tid aa komme til Alanya. Ikke saa alt for varmt, saa er heller ikke höysesongen i full sving med fyll der. Er ikke kjent i Alanya, kun vaert der et par ganger paa snar visit.
Zeke Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 gleder meg masse, bestilte turen før jeg blei gravid , men trur dette skal gå bra alikavel. forslag på hva vi bør få med oss med 3 barn den uka vi er der.
Mizz-Lene Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Jeg var der i okt i fjor, 17 uker gravid. Testet neg på toksoplasmose når jeg kom hjem. Det var katter overalt (SIde) og jeg var en smule bekymret, men som sagt. Det gikk bra og vi hadde det supert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå