baby2010? Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 på mensen :S Sluttet med minipillen for snart 4 uker siden, hadde da gått på den over ett år. Har ikke hatt mensen imens jeg har tatt dem. Vil at den skal komme snart! Blir så mye lettere å "prøve" da! Nå aner jeg ikke når jeg har eggløsning, når jeg skal ta graviditetstest...ingenting! Vi har hatt sex tre ganger uten prevansjon...siste gang var på onsdag! Sambo har vært syk, så da har ikke akuratt sex stått som nr 1 men nå er han på bedringens vei, så da håper jeg at vi kan hoppe til køys i kveld Hvordan vill dere ha gjort det? HAHA! Ok, det ble litt feil formulert! Jeg mener....når ville dere ha testet? når jeg får symtomer? Men så er det jo ikke alle som får det heller da... hmm...
Karma! Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 hmm hadde det vært meg så hadde jeg vel kjøpt teste på billigtester og testet annehver uke etter 4 uker :-p
atsjo Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Vet akkurat hvordan du har det.. Har ikke hatt mensen siden fødsel for 17mnd siden. Eller bare et par mnd da jeg gikk på p-piller, men det blir jo falsk menstruasjon da. Kjempe lett å teste hele tiden for man har jo ikke peiling på når eggløsning kommer og om en befruktning har skjedd. Men jeg begynte å måle temperaturen om morgenen og det har vært helt genialt. Har ikke giddet å teste siden jeg ser på tempen at jeg ikke har hatt el. Har også vært til akupunktur 4 ganger for å få tilbake menstruasjonen, og nå virker det som om jeg har hatt min første eggløsning på leeeenge:) Har IKM imorgen og det er såå deilig å vite at jeg kan teste med god samvittighet. Se gjerne på min chart: http://www.fertilityfriend.com/home/246fa4
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 blueberry- hvor måler du tempen? Og tar du den til samme tidspunkt hver dag? Hadde du el på dag 58? Har aldri sett sånn chart før skjønner du:)
atsjo Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Jeg måler tempen vaginalt.. Måler sånn ca til samme tidspunkt hver dag. Som oftest i 6-7 tiden om morgenen. Hadde el på dag 52. Akkkurat der det røde krysset kom opp. Kjempe greit å vite hvordan kroppen ligger an.. Var pga tempen jeg så at jeg mest sannsynlig hadde hatt el. Tempen synker rett før el og stiger rett etterpå. Sjekker også livmortappen og sekret, men det er ikke like enkelt å finne det ut bare ved å sjekke det.. Nå har tempen min holdt seg over den røde linjen nesten hele tiden og det er bra.. Høy temp i min 18 dager vil som oftest bety graviditet så hååper veldig nå siden jeg har IKM idag og fortsatt ingen mens:) håper tempen stigen ennå mer nå da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå