monca*84*j12 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg holder desverre til her inne enda i søken på svar.. hehe... Jeg og min kjære har prøvepause nå.. Og håper sterkt på barn tidlig 2010.. Jeg har startet utredning og har fått time i slutten av mai.. Men venter tlf på Onsdag fra gyn og håper jeg kan få en tidligere time.. Har hatt mens i 7uker nesten og begynner og bli sliiiiten.. Så hva trur du? Er vi heldige i Mai/juni? Blir jeg snart gravid? får du opp no annet? kjønn? kanskje min kjære frir snart? 280384 Monica 020776 Anders Om du ønsker kan jeg prøve og gjenngjelde tjenesten.. er litt ny og bruker intuisjon, men har mye rett=) klæm
0406 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hei! Håper for deres del at det klaffer snart. Får desverre ikke opp noe i mai/juni men håper jeg tar feil. Får opp at det kommer en gutt iløpet av 2010. Bryllup blir det nok men litt usikker når. Hei! Hvis du ønsker kan du gjerne som det blir graviditet på meg i 2010? Kommer jeg til å slutte i jobben min snart eller vil jeg fortsette samme plassen?
monca*84*j12 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 tusen takk.. Mange sier det kommer til og klaffe nå i mars, at jeg får beskjed av gyn i morgen og slutte på pilla igjen.. uansett spennende og se hva som skjer.. og utredning er jo i gang, så baby skal det bli=) Og jeg er enig ifht kjønn.. er super sikker på gutt selv=) Jeg trur du blir gravid mot slutten av sommeren, juli/august.. Med en liten gutt trur jeg!! Ang jobb så føler jeg valget er helt og holdent ditt... Og at det er du som må bestemme deg.. Om du ønsker og prøve noe nytt må du tørre og satse.. Og jeg trur det kommer til og gå bra om du velger det=) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå