Gå til innhold

Når begynte dere med flaske til småen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som gir mm, når begynte dere å innføre flasken for småtten?

Greit å ikke bli helt avhengig av puppen, men at far kan gi en flaske innimellom.

Men når begynner man med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hs på helsestasj og barnepleier på barsel sier det så upresist som vent til ammingen sitter og går uten problemer.

Så er det bare flaks om ungen vil ha flasken! Har du først fått den til å ta flaske ville jeg fortsatt med det jevnlig.

Jenta mi tok flaske da hun var t-5 ukerr, så la vi det litt på hylla, og en måned etter nektet hun. Nå er hun 4,5mnd og tar den fortsattikke!

Skrevet

Vi begynte å gi flaske da hun var ett par uker.

Jeg pumpet meg og pappaen ga flaske på kvelden. Da ble det en vane for henne og kombinere flaske og pupp. Det har gått kjempefint:-)

Skrevet

Vi prøvde i helga, da var tassen 7 uker. Det gikk på første forsøk :)

Skrevet

Hei, med førstemann forsøkte vi da hun var 2 uker, med nr 2 da han var 3 uker.

Jeg ammer også, og gir gutten en flaske om dagen for å opprettholde det at han faktisk liker flasken også.

Lykke til:-)

Skrevet

Vi prøvde første gang da han var 2 uker, da vi var sikre på amminga.

Med første så var hu 4 uker første gang.

Og så har vi vedlikeholdt det jevnt. med yngstemann som nå er 2,5 mnd, så gir vi flaske nesten hver kveld fordi han spiser roligere og bedre av flaska og så vedlikeholdes "teknikken"

Vi har vært veeldig glade for at begge ungene tar flaske! det åpner for så mange muligheter for både meg og pappaen, samt evt besteforeldre og slikt som kan passe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...