Mor Frøya Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har bestilt meg time til første svangerskapskontroll hos gynekolog, men timen fikk jeg først midt i mars. Etter egne beregninger vil jeg da være ca. 10 - 11 uker på vei. Det er lenge å vente når man er sååå nysgjerrig som jeg er nå...Leser her inne at mange av dere er til kontroll mye tidligere enn dette, og da ble jeg så usikker på hva jeg burde gjøre. Lurte litt på om jeg skulle bestille time hos jordmor på poliklinikken på sykehuset også. Hva gjør dere? Hvem går dere til, når var første kontroll og hvor ofte har dere kontroller? Tusen takk for svar): Vennlig hilsen
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Ja, dette lurer jeg også på! Fikk time 16mars, og da er jeg også litt over 10uker, jeg bestilte hos fastlegen min jeg da. Vil veldig gjerne ha en kontroll litt tidligere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå