Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 At jordmor drar/tøyer i livmoren for å tirre den til å sette igang fødsel.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Er ikke det når jordmor "røsker litt" i livmortappen da?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Mente selvfølgelig livmorhalsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå