Gå til innhold

uff er så fortvila......:o(

♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa harr så og si vært syk hver dag siden jul...veldig slitsomt for henne stakkar....:o(

på onsdag hadde hun hatt feber i 4 dager og hun var veldig tung pusten, tok en tur til legen... fikk da beskjed om å dra ned på barneavdelingen på sykehuset for hun måtte få noe ventoline og adrenalin osv i forstøver.... dette hjalp litt... på nsykehuset tok hun masse prøver både rs virus og røngten og blod prøver, men de fant ikke noe galt med henne... bare ett kraftig virus som har satt seg i lungene... fikk med ventoline hjem som vi gir hver 3 time... hun ble mye bedre dagen etterpå og feberen forsvant sakte men sikkert....:o)

men i dag var feberen tilbake igjen, og hun har vært veldig tett i pusten nå i kveld... har gitt henne ventoline og hoste saft og nese spray for å lette på trykket... paracet har hun også fått... huff synes dette er så ille... hvertfall når det går utover pusten til de små....

er det noen som har opplevd noe lignende....??? eller er det noe mer som kan bli gjort for henne...??? synes det er så kjipt å dra til legen eller legevakta og bare få beskjed om å se det ann eller no.... de fant jo ikke no galt med henne sist....

håper virkelig det er noen som kan svare meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg... ingen som har noen tips eller erfaringer....???? :o(

Skrevet

Vi fikk låne med oss forstøver apparat lørdag når vi var på legevakta pga av stort sett det samme... Da har vi den her hjemme og gir henne her, så slipper vi å ta turen dit... Det hjelper godt på når hun sliter slik med pusten sin.

Lykke til da, vet hvordan dere har det!! Har hun fårr astma diagnose forresten? Om ikke, så bør hun hvertfall utredes!

Skrevet

ja, det løsner jo opp litt mer enn bare en baby healer lixom.... kanskje jeg kan høre om det er no mulighet for å få lånt en sånn... gir dere bare ventoline i forstøveren eller....???

nei, hun har ikke blitt utredet for astma... tror jegskal be om at hun blir det ja... er veeeeeeldig mye astma i familien, jeg har det selv også....

tusen takk for svar....:o)

Skrevet

Det er sinnsykt mye bronkiolitt/RS ute og går nå. Jenta mi var innlagt i helga med det. Fikk med oss maskin hjem som vi skulle bruke hver 3. time. Har blitt mye bedre.

Ville tatt en ny tur til legevakta, jeg.

Lykke til.

Skrevet

hun ble jo testa for rs og hadde ikke det... men når vi satt på venterommet på sykehuset var det en liten jente der som hadde det... veit ikke helt hvordan det smitter jeg.... men de var ikke i noe nær kontakt... de stod bare og tiita litt på hverandre en stund....

Skrevet

???

Skrevet

jeg ville bedt om å få tatt et røngten av lungene hennes!! datteren min gikk med viruslungebetennelse i 3 mnd før noen gadd å høre på meg, ingenting slo ut på crp og kunne ikke høre ulyder i lungene. ventoline hadde liten/ingen effekt, og feberen kom og gikk.

det er mitt råd :) og lykke til!!

Skrevet

Mine barn har hatt RS etc og det er PYTON - jeg vet. Og hatt bronkitt, begynnende lungebetennelse... Bytt lege om vedkommende ikke gir deg den hjelpen barnet ditt trenger. Get a 2nd opininion. Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...