lego Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Har største til sambo her i vinterferien. Og de to ungene gjør ikke annet enn å krangle, krangle, krangle, og krangle enda litt mer! Holder på å klikke for meg snart! Er snakk om en meget bestemt 3 åring og en prepubertal 10 åring! *gruer meg til jeg får enda en unge i hus, da blir det vel krangling HVER dag....* *grøss* Ingenting vi gjør for de er bra nok. Har vært ute og aka og gravd i snøen, men det klarer de også å krangle om... Og hvis den ene setter seg ett sted for å gjøre noe, så MÅ jo den andre følge etter og plage, og omvendt! *KLIKK* Nå skal minste i seng så da blir det ihvertfall stille ett par timer... Dagens utblåsning fra meg!
*makrell i tomat* Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hei du lego... Har du vært flue på veggen hjemme hos oss nå eller??? ;o) Slik som du beskriver det,har vi det (nesten) hver dag med 3 åringen og 7 åringen,og annen hver helg blir det (innimellom enda) værre når "bonus-jenta vår" på snart 13 år kommer... Når det står på som værst,har jeg lyst til å rive av meg ALT HÅRET!!!! -og det jeg ikke skjønner: HVORFOR MÅ DE ERTE/KRANGLE hverandre "hele tiden"??? ...De små søte stundene de ikke erter/krangler,er de verdens beste venner,da vet de ikke hva godt de kan gjøre for hverandre... -men slik er det vel bare...å ha søsken ) Er det vi som gjør noe galt,slik at vi fremprovoserer en slik adferd, eller er det vanlig med så mye krangling blandt søsken? Selv var jeg enebarn frem til jeg var 12 år,så jeg har ingen erfaring å se tilbake til. Lykke til videre ) Har du erfaring/tips med denne problemstillingen,så spytt ut ;o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå