Mini LK Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Dette hadde jeg ikke trodd, at det skulle bli overtid på meg. Og d nærmer seg alt dag 3 på overtid, termin 14. feb. Flere? Venter veldig på at noe skal skje nå.
enda en Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg føler også at jeg er litt på overtid allerede. Hadde menstermin for noen dager siden, mens UL termin er om 2 dager. Men så har jm "spådd" fødsel på meg for snart 2 uker siden alt, siden jeg var kjempemoden og gode greier.. og det fikk jo opp mine forventninger. =(
TulleMor09&11 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Hadde også termin 14 feb. Å har vert moden lenge, så jordmora trudde eg skulle føde før tia.. men men.. I dag fekk eg først akupunktur, da var d 1.5cm åpning. Nå har eg blitt strippa, å da var det plutslikt 3 cm så det går rette veien her. Hadde vert kjekt om det kom ei ria eller 2 snart... Men eg trudde ikkje at ein skulle bli så lei få dager over termin, egs ynest d er heilt grusomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå