Gå til innhold

Blodansamling i livmorslimhinnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som har erfaring med dette?Kan det fortsatt gå bra?Blør man det ut som regel?Bekymret.De så blodansamling på UL idag på 17 mm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vet ikke 100% om det var akkuratt det min lege kaldte det da det ble funnet en blod ansamling hos meg i mitt første svangerskap. Men jeg hadde en blod sekk rett utenfor der fosteret lå. Jeg hadde 10 kraftige blødninger med masse smerter di 4 første månedene. Og nå er jenta mi snart 6år. Så hos meg så tømte posen seg etterhvert selv. Men legene på sykehuset sa masse forskjellig til meg for hver gang jeg var der inne. En gang så var det morkaka som løsnet og en gang så var det fostervann...... Vet ikke jeg men jeg smurte meg med tolmodighet og var 100% sykemeldt og gjorde bare det jeg ville og slappet av.

Går du på bodtynnende medisiner? Klexane? Albyl-E?

Hvor langt er du på vei?

Lykke klem

Skrevet

Så godt å høre om noen som har hatt dette og det har gått fint. Han lurte litt på om det kan ha vært en tvilling som ikke har overlevd,men han trodde ikke det. Var ved siden av fostersekken og er som en lang stripe på 17 mm.

Jeg er bare 5 uker på vei. Går ikke på noen blodfortynnede medisiner.

Skal på ul igjen i slutten av uken, men de blodansamlingene gir seg vel ikke på få dager?

Han mente at jeg kom til å blø det ut, eller så absorberte det seg selv og laget et lite arr i livmoren sa han...

Utrolig kjedelig å måtte lure, det er jo stressende nok i seg selv.

Skrevet

D er helt jævlig å gå og vente og ikke vite noe konkret. Hos meg var der en tvilling og jeg gikk på blodtynnende medisiner.

Det tar noen dager før blodet forsvinner. Går jo over i brun utflod.

Tror dette går helt supert!!!!!

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg.

Jeg var på ul idag. Er 8+5 uker. Og jeg kunne se hodet, armene, bena, hjerte og alt. H#n Srellet veldig mye!!!!! ÅHHH det var så koselig ;)

Gleder meg til å få mage!!!!

Lykke klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...