Gå til innhold

Vannet gikk.. . men ikke noe skjer... så lei..


Spireline

Anbefalte innlegg

Jeg har klagd og mast her flere ganger allerede... har termin 16 mars, men fikk tilbud om å sette i gang fødsel 2 mars.. Denne gleden varte i to dager, for da gikk plutselig vannet. Jeg har to barn fra før av, men da har vannet blitt tatt en gang, og andre gangen gikk det i det øyeblikket hodet hennes kom.. Nå denne gangen gikk altså vannet helt plutselig da jeg hadde vært ute og handlet. Jippi tenkte jeg, men ingenting har skjedd.. inne og ute av sykehuset på kontroller.. maserier om kvelden og natta, men det avtar igjen. I morgen tidlig har det gått 72 timer, da skal jeg innlegges og få modningstabletter. 1 pille hver 4 time, og de kan sette 8 slike før de prøver en annen metode.. Dette dreier seg altså om 32 timer + 4 for å se om den siste pillen virker. Syns dette drøyer veldig, og er slien allerede.. syns det er merkelig at de kan bruke akkurat like lang tid på igangsetting når vannet har gått.. Men slik er det nok.. uansett så blir jeg jo ferdig før 2 mars.. og jeg ønsket meg et februarbarn siden jeg har et januar og mars barn.. så send noen gode tanker.. Det trengs..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på omvisning på Sykehuset Buskerud i går. Der lar de det gå kun 12 timer før man blir satt i gang etter at vannet har gått. Det var i hvertfall det jeg forstod på jordmora.

 

Dette er mitt barn nr 2, var verdens roligste forrige gang og innbilte meg at jeg fikk god tid denne gangen også... Men i følge jordmor skal visst åpningsfasen gå mye raskere nå. Gleder meg til å bli ferdig, termin om 26 dager.

 

Synes det var litt rart at du skal gå så lenge etter at vannet er gått... Lykke til uansett :) Nå har du nok snart den vesle i armene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er i hvert fall jenta her.. Jeg gråt meg til å bli satt i gang 67 timer etter vannavgang.. Kjapp fødsel, nesten litt for rask.. Men nå er jenta her og vi kan bare kose oss. Når det gjelder fødsel nr, 2 for min del så var den åpningstiden helt jævlig. (sorry om jeg tar motet fra deg.. he he) Men åpningstid for nr. 1 var sånn ca 12 timer, mens etter 30 timer m nr. 2 hadde jeg kun fått 5 cm åpning.. Det er nedtur..

Lykke lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jenta di :)

 

Håper det snart er min tid nå, selv om åpningstida blir like lang som sist. Føler snart at huden på maven revner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...