Gå til innhold

Syklubben fra KID


Anbefalte innlegg

Skrevet

er morsom!!!

 

Hun ene har jeg spilt på scenen med og hun er kjempesøt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ...Er ikke helt med her jeg! Syklubb???

Skrevet

må se mer reklame Snulder:-))

Skrevet

Reklame Snulder!!

 

Jeg har vært hjemme idag, nå har jeg ligget i sengen et par timer med magevondten min og tv på. Utrolig mye rart en får med seg da:-)

Skrevet

Jai ikke fårstå! Do snakke med bror min!

 

Og den da?

Skrevet

Ler så jeg hikster når jeg ser den:-DDD

 

Snakke med onkel....ikke forstå..

Skrevet

Lotto reklamen er så bra!!! Liker den rema reklamen også jeg..Kid har jeg ikke sett..

Skrevet

Lotto-reklamen har jeg fått med meg altså!! Utrolig... men den får meg til å fnise HVER gang!!!

 

Jeg må nok slutte å løpe ut på verandaen i reklamepausene skjønner jeg;=D

Skrevet

Den vet jeg om ja!!! Endelig noe jeg kunne forstå jeg å=)

Syklubben er kule ;o)

 

Men lottoreklama er himmelsk bra.hehehe

 

gjett om jeg skal ta den når di ringer til helga.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...