Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 er morsom!!! Hun ene har jeg spilt på scenen med og hun er kjempesøt:-)
♥Snulder Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hæ...Er ikke helt med her jeg! Syklubb???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 må se mer reklame Snulder:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Reklame Snulder!! Jeg har vært hjemme idag, nå har jeg ligget i sengen et par timer med magevondten min og tv på. Utrolig mye rart en får med seg da:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Jai ikke fårstå! Do snakke med bror min! Og den da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ler så jeg hikster når jeg ser den:-DDD Snakke med onkel....ikke forstå..
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Lotto reklamen er så bra!!! Liker den rema reklamen også jeg..Kid har jeg ikke sett..
♥Snulder Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Lotto-reklamen har jeg fått med meg altså!! Utrolig... men den får meg til å fnise HVER gang!!! Jeg må nok slutte å løpe ut på verandaen i reklamepausene skjønner jeg;=D
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Den vet jeg om ja!!! Endelig noe jeg kunne forstå jeg å=) Syklubben er kule ;o) Men lottoreklama er himmelsk bra.hehehe gjett om jeg skal ta den når di ringer til helga.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå