☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg testet meg 5 feb da var den testen negativ, mensen kom ikke så jeg testet meg igjen 10 feb da var den positiv. Dro på ultralyd idag ettersom jeg ikke kan huske når jeg hadde mensen sist, har heller ikke hatt noen symptomer før rundt den 5 februar. Da jeg lå der så sier legen at han så at jeg var gravid. Det som var problemet er at jeg var visst 10 uker på vei!!! skjønner ikke hvordan dette kan ha gått til eller hva som har skjedd med kroppen min. Han målte hulerommet og det var denne som tilsvaret 10 uker, han såg også en liten fostersekk men ikke noe annet det var helt tomt, og det var som han sa at i uke 10 så skal man kunne se et hjerte som slår og ihvertfall et embryo! Så da er jeg satt opp til utskraping nå på onsdag, så her sitter jeg fortsatt med en masse symptomer som store og ømme pupper, mensenmurringer, trøtthet, kvalme ja listen er lang, var som legen sa at jeg er KJEMPE gravid bare uten embryo. Det jeg ikke skjønner er at jeg testet negativ den 5 feb for da har jeg vært ca 8 uker på vei!!!??, skjønner ingenting, dette er 3 gangen på rad som ikke graviditeten vil. ;( ;(
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Er du sikker på at det kan stemme ? Jeg ville fått en annen lege til å se på det i tilfelle han tar feil. Veldig rart om du skulle fått negativ test 8 uker på vei liksom.
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Han gikk for å snakke med overlegen og viste han bildene og overlegen mente akkurat det samme, så de ville heller ikke begynne å måle hcg ettersom jeg skulle slippe den prossensen så lenge de var så sikkre, jeg spurte flere ganger om det ikke kunne være at jeg var velfig kort på vei så de ikke klarte å se noe, og da sa han at uansett om jeg hadde vært i begynnelsen av avangerskapet så var dette hulerommet for stort, han gikk etter en sånn liste og viste at hulerommet mitt var da 4 ganger større en det skal vært i uke 5.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Huff, det er trist. Krysser fingrene for at det klaffer igjen på neste pp og at spiren klamrer seg fast da. Stor klem
ALIICE Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Hei du! Det høres ut som en tilstand jeg også hadde før jeg fikk mini! Trodde jeg var 10 uker på vei og skulle til privat ul. Det eneste legen fant var en fostersekk uten fosteranlegg. Det kalles for blighted ovum. Det er en spesiell tilstand der fosteret går så tidlig til grunne, at det ikke er mulig å se fosteranlegg, men fostersekken støtes ikke ut. I verste fall kan du gå å tro du er gravid til du kommer på den ordinære ul! Jeg måtte også på utskrapning, siden den ikke kom til å forsvinne av seg selv. Ønsker deg lykke til på onsdag.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Plommesekken vil utvikle seg uansett helt til man er i uke 10. Det er derfor du fremdeles har symptomer. Disse vil nok gå over etterhvert som kroppen skjønner at den ikke har et foster å nære... Sender deg en medfølende klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå