Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Noen som har vært på Lanzarote som ikke tåler melk? Vurdere en tur dit og lillemor har melkeallergi. Har de Alpro Soya melk der? Eller andre tilsvarende produkter?? Noen som vet?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2009 Kanskje kommet noen fler innpå nå :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Opp igjen :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2009 Prøver igjen :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Opp igjen :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 her er en gammel tråd om akkurat det samme tema ; http://www.dinbaby.com/forum/thread/10132476 googla; Lanzarote soyamelk og da kom det opp! hva google kan brukes til! :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2009 Takk :-) Men det jeg lurte på er dessverre ikke besvart i den tråden. Har også googla nemlig og sett den tråden. Det jeg igrunnen lurer på er om noen som har vært på Lanzarote vet om det ER soyamelk & andre soyaprodukter i butikkene der slik at jeg slipper å drasse med meg masse melk osv på ferie.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 De stedene jeg har vært i syden, både i hellas og spania har det vært like mye soya-produkter som vanlig melkeprodukter men jeg hjelper deg å dytte videre uansett
elskerlivet Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Mener de har det rett vev cinco plazas iallefall, det var stoor matbutikk!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2009 Tusen takk for svar og hjelp til å dytte begge 2 :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 kan jo også legge til at vår eldste har melkeallergi og reagerer kraftig om maten innholder noe som helst av melk.. melkesukker, melkeproteiner, melkefett etc.. men det har ikke vært noe problem what so ever når vi har vært i syden, vi styrte fint unna mat vi visste inneholdt melk og det meste ellers der nede er ikke så melkerikt som her i norge. her gjemmer det seg nesten melk i ethvert produkt. mens i sydligere strøk bruker de mye olje i maten. soyamelken vi kjøpte der nede ble kun brukt et par morninger i frokost blandingen og ellers hadde vi med kalsium tilskudd. god tur og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå